February 2012 Giveaway - My 30th Birthday




tuah ayam nampak dikaki
tuah aku tiada sape yang tahu

so nak mencuba nasib di sini
untung sabut timbul
untung batu tenggelamlah jawabnya



sebelum apa-apa karutan dari aku
aku nak wish 'Happy Birthday' kepada pemilik blog

http://geez-tupperware.blogspot.com
sempena ulangtahun kelahirannya
yang ke 30 hari ini....


aku tagkan kepada
puan aini : yang baru saja berkahwin dengan pilihan hati
cik awe :gadis berkaca mata


dalam hidup aku memang ada banyak impian.
impian yang teratas sekarang adalah nak BF my daughter secara exclusive.
aku rasa ini lah yang terbaik yang mampu berikan  padanya
nak harapkan kemewahan wang ringgit semua itu adalah jauh sekali



kemudian lain-lain impian adalah aku nak berjaya dalam hidup.
untuk berjaya ini aku ada plan nak berbusines.
plan tu dah ada cuma kena asah skills je sikit
apabila dah berjaya dalam business ini
barulah aku akan mulakan langkah untuk mencapai
impian-impian aku yang lain.


harap-harap in semua di permudahkan olehNya
Amin







1 comment:

Unknown said...

Assalam.....datang review.....Gudluck!