sesuatu yang tidak diingini telah berlaku



en hasben ni kadang-kadang degil sikit
bagi akulah.....bagi aku ok bukan bagi orang lain
bagi aku memang dia ni degil sikit
tapi kadang-kadang bukan degil sikit
degil banyakkkkkkkkkkkkkkkkk................


ini adalah salah satu kedegilan beliau
beli pewangi rumah letak dalam my kereta
beli pulak yang cecair tak nak yang gel




aku selalu beli yang gel
tapi time shopping tu dia yang beriya-iya
nak yang ini
so layankan aje
nanti kata aku derhaka pulak.......ye dokkkkk...






inilah bahananya kalau tak nak dengar cakap
orang yang lebih tua....(iya memang aku lebih tua dari dia)
orang yang lagi banyak pengalaman.....
charger handphone dia yang tenggelam tu....padan muka...hahahha


jangan salahkan sape-sape tau....
time bawak kereta bukan aku perasan pun
benda tu nak tunggang terbalik

kat tempat kerja pulak memang parking
kereta tempat panas..tak berbumbung
maka macam nilah gayanya bila dah terkena panas
nak pulak benda tu dalam keadaan terlingkup ....

aku biarkan aje pewangi tu tertakung kat situ
biar dia kering sendiri
masuk-masuk kereta jadi pening
baunya menusuk sampai ke ulu hati







No comments: