walau apa pun waktu bersama keluarga adalah waktu terbaik dalam hidup



malas nak story panjang lebar
ini adalah entri bergambar
pandai-pandailah korang yekkkk...

 
 pembakar tegar- sorang ada gaya macam sipenjual di pasar malam sorang lagi dah macam orang buta je aku tengok


 
yang baju merah tu suami kepada organizer.tengah memantau apa barang yang tak cukup


 
panggilan kecemasan di buat dan pengoderan dilakukan


 ni salah seorang ajk. tetiba nak berdikir barat pulak kat tepi pantai nih....


 dorang agak cantik ye...aku je yang agak selebet rupanya....tudung biru tuh baru sehari jadi isteri orang...tengok kaki dan tangan dia...


wanita penyengih berbaju coklat tulah organizernya


 

korang nampak apa yang aku nampak tak......nampak macam kejamkan???








 
ruang untuk duduk tak muat maka anak kesayangan si pindahkan disini.....aku tak kejam tau ni ada pak dia dok jaga

FIL aku ada join sekali. tapi gambar aku tak jumpa.dorang sampai pun lebih kurang sejam sebelum kami pulang.






No comments: