MC 4 hari



LAZY MONDAY kembali
tiba-tibe terasa macam best kalau MC hari ni
teringat 2 minggu lepas
aku MC 4 hari
eye problem


tapi time tu sangat tak seronok
rasa nak kerja pulak time tu
memang bengong je rasa
time kerja rasa nak berhenti kerja
bila tak kerja sibuk-sibuk nak kerja
itulah aku

 mula-mula sebelah je kena jangkitan

2 hari selepas tu berjangkit sebelah lagi
dapat lagi 2 hari MC



melepak je kat rumah aku time ni
tapi anak tetap hantar ke BS
sebab makin banyak masa aku dengan dia
takut kebarangkalian untuk berjangkit kat dia
tu tinggi





2 comments:

aLeen aVriL said...

waaaaa speek mata lu bai...

ku tergoda...

fifie @fif said...

spek ni spek warisan....heheheh tu je yg ada