sekitar majlis akad nikah Wan Najran (Kumpulan Saujana) dan adik gue




adik bongsu perempuan aku selamat di nikahkan oleh abah terchenta kami pada 22 Januari 2012 di Masjid Al Hidayah Permatang Badak.



tak pasti berapa kali lafaz mereka telah selamat menjadi suami isteri. amin amin dan amin. aku kat rumah bersama buah hati pengarang jantung iaitu Hannah dan en hasben serta supermama aleen. ini kerana kat rumah pun ada majlis. majlis apa nantilah aku gebang kat next entry.




tak sangka pulak boleh dapat adik ipar seorang artis. walaupun hanya artis nasyid. kalau tak kenal dia ni takpe. tak kecik hati pun. boleh google. lagu dorangkan tengah hot sekarang. lagu apa tu yang duet dengan 6ixth sence. Penerang Hati tak silap aku.




bawah ni video klip dorang. pandai-pandai koranglah cari yang mana satu adik ipar aku tu.



                                 



tinggalkan bab lagu tu. meh tengok yang lagi penting. apa yang lagi penting tu kalau bukan tengok gambar je pun. gambar sekitar dorang nikah. aku pun tengok gambar je. jadi takdelah memori aku sekeluarga di abadikan dalam majlis akad nikah ni. sebab separuh ada kat sini dan separuh harus di rumah.



ni dah siap nikah, sipi-sipi je muka abah aku


 mak ayah pengantin lelaki

*semua pic aku cilok dalam fb mereka*

note: dalam jarak waktu sebulan mak dan abah aku dapat 2 menantu. seorang dah menunjukkan bakal menambah bilangan cucu ma dan abah yang seorang lagi belum ada berita.




No comments: