lagak bos memang patut macamni




kecik-kecik dah ada tokoh nak jadi bos. ermmm tokohlah sangatkan....

tengoklah tu gaya duduk dia. baru bagi duduk kat sofa. ni sofa kat pejabat MSP rasanya. lupa pulok.



mula-mula kasi duduk dia buat muka masam je. tengok orang pun pakai hujung-hujung mata je.


nak dapatkan time dia senyum tu punyalah payah tapi berjaya jua akhirnya.


nak jadi bos pun ok Hannah oiii.tapi jangan jadi bos yang bongkak dan pentingkan diri sendiri tau.


sayanggggg Hannah.






1 comment:

aLeen aVriL said...

zara zara...mate tuh dukkkk ngantoxxxxx sokmo....tido dop jugok....


like sgt kata2 tuh...ekjekekekkk