tak dapat berbulan madu di Bandung , berBandung di Kg Balok pun boleh



dengar orang nak g Bandung aku sentap. tengok gambar-gambar kenalan g jejalan ke Bandung aku lagi sentap melebihi kesentapan mendengar . dengar cerita sambil tengok gambar dorang g jejalan luar dari Malaysia yang di kira oversea lagi aku sentap. hati bagaikan di robek-robek .sedih ok. kenapalah en hasben tak bawak aku jejalan macam dorang. kenapa en hasben yang selalu dipersalahkan??? yelah diakan laki aku. kalau aku nak g sesorang memang taklah. kalau nak g sorang-sorang apa ke jadah laipun dia memang takkan izinkan. g dengan si chenta hatikan lagi besttttttttttttttttt.....kebestan dia lagi berganda kot. sebab jalan-jalan dengan orang tersayanglah katakannnnn....


tapi kenapa Bandung? kenapa tak Singapore, Thailand, US dan lain-lain tempat. sebabnya sejak dua menjak ni aku di kelilingi orang-orang yang bertravel ke negara Indon. g jejalan menghabiskan lebihan duit dorang . along a.k.a abang ipar dan family dia ke Bandung. ofismate aku pulak baru je balik dari Medan. baru je lagi. sourvenir dari Medan pun aku tak dapat lagi.<> tu je motif sebenar...hehehhee


untuk pengetahuan korang aku ni sejak kawin memang tak pernah g honeymoon.kira tak pernahlah g jejalan mana-mana macam orang lain yang baru-baru kawin tu. entahlah nak kata budget takde untuk benda tu semua macam ada kebenaran jugak. tapi sebab yang utama biasalah en husben ni sibuk memanjang. sampai naik bosan aku melayan kesibukkan dia. bosan ok....BOSAN....STRESS pun ada juga.


tapi kebosanan dan kestressan tu hilang kejap. sebab dapat baju ni dari along n family dia. 10Q along & linda.


jom layan gambar.


sayang jom kita feeling macam kita kat Bandung






eh eh kat Bandung ada tempat macamni ke??


sebenarnya ni kat Kg Balok je. kat boathouse. tempat simpan bot anak-anak buah en hasben. inilah tempat yang en hasben sayang sangat dan sukaaaaaa sangat. kalau sehari tak datang tak keruanlah hidup dia.


p/s: bila tanggal baju ni STRESS tu kembali balik....harap-harap en hasben boleh buat sesuatu untuk hilangkan stress aku ni. tak g Bandung pun takpe. g Bukit Tingi pun dah kira ok. janji jalan luar dari Kuantan.











3 comments:

Ardini Humaira said...

tempat tak penting.. yang penting feel tu kan hehe

fifie @fif said...

Ardini: lagi best kalau feel tu seiring dgn tempat di mana kita berada tuh....huhuhu

Unknown said...

gklu nk g jalan2 makan angin.. kne tau tmpt 2 menarik ke x.. bru la syok nk g...