walaupun dia selalu jealous dengan kehidupan saya tapi siapa mampu menghalang untuk saya sayang dia



sejak dah pandai macam-macam ni makin kuatlah dia menjeles dengan apa aku buat. ni weekend yang lepas. asalnya molek je dia tido jadi aku godek2lah toturial nak pakai tudung berbelit-belit yang macam artis-artis pakai tu. yang nampak cantik. memanglah cantik kalau dah muka cantik, pakai pulak tudung yang mahal-mahal. artis pulak tu. kalau macam aku ni pakai macam tu agak-agak cantik macam Diana Amir tak? kalau tanya aku senang je jawapannya....memang ada iras-iras....


ok sudah melalut.

tengah dok godek2 tiba2 budak botak ni ada dah kat sebelah dan tolak-tolak aku supaya turun dari bantal. main kasar kau nakkk....nasiblah kecik lagi. dah sebagai orang tua maka mengalahlah aku. gerak je nak ambik camera atas meja elok-elok dah Hannah kat depan laptop sambil tekan-tekan keypad laptop secara kasar.


aku angkat dia n letak kat sebelah. dia guling-guling pulak suruh aku ketepi sambil menjerit-jerit. 


last-last mak kau ni kalah. biorkan jelah anak main laptop tu sampai bosan......aku hanya jadi memerhati.










Hannah pandai ke tengok toturial pakai tudung tu...Hannah malu sebab Hannah takde rambut ek.?





 

No comments: