arrgggghhhhh lupakanlah segalanya



walau apa pun yang berlaku mood raya perlu ada. mesti ada. jadi untuk wujudkan mood tu kami pakat-pakat buat photoshoot. kalau bagitau awal-awal nak buat photoshoot ni memang aku pakai baju cantik-cantik dah. tapi masalahnya ada tak baju yang cantik....? make up kasi berseri sikit muka yang kusam ni. biasalah pose2 memang malas nak jangok sangat. mate ngantuk sokmo.


sebab takde preparation jadi redah jelah muka macamana pun. janji jadi. ada mood raya tu. siap ada angpau dan kuih raya lagi. tapi untuk bergambar jelah.




cuba teka mana satu aku....kalau dapat memang korang bijak pandai....

staff lelaki tak ramai. yang perempuan ramai. yang over gedik tu memang single lagi...kalau nak try boleh je...tapi aku tak pasti still kosong ke tak...heheheh....aku korang tak payah tengok lah...memang dari dulu gedikk kalau bergambar...gedik, aku dan camera memang tak dapat di pisahkan....


apa-apa pun di ucapkan:


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN


kalau ada open house area Kuantan ni rojer aku ek...bolehlah kita kenal mengenali dengan lebih rapat...




No comments: