kalau dia memang segala mimik comel. tapi kalau kita? sendiri mau ingat



makin besar ni makin banyak akal.


ni lakonan semata. aku gian nak berfesbuk sebab kat ofis banyak giler kerja sampai fesbuk pun tak sempat nak jenguk. tapi bukak tetap bukak dari pagi sampai petang.


bila dia nampak je aku sentuh suis nak on laptop dan duduk depan laptop macamnilah aksi dia.





 





 






geram pulak tengok Hannah ni....comel bangat. sape-sape pun tengok anak sendiri comel. kalau rasa anak sendiri tu tak comel memang ada yang tak kenalah tu.

lepas peluk cium dan gomol gomol lebih kurang oklah dia.....


oklah saya nak tido sambil peluk ketat-ketat buah hati saya ni. time Chenta hati xde nilah boleh peluk sakan dengan anak kesayangan saya ni.:)


notakaki: en hasben masuk hutan dengan FIL,BIL dan adik ipar BIL. g bercamping. jadi hujung minggu saya dengan Hannah je.





2 comments:

Riana said...

haha..comel hana..xbagi mama berinternet nak suh gomol dia jer..=)))

Allene said...

comelnya dia.... geram... mmg kita selalu rasa anak kita paling comel... argghhh... geram teringat kat anak plk da...