keadaan semalam



keadaan terkini semalam. keadaan masih lagi terkawal tapi still berjaga-jaga.

hari ke 3 demam panas.



gambar atas: siang hari di rumah Ma aku. Ma lah yang jelunkan kepala Hannah sampai Hannah pusing kiri kanan nak lepaskan diri dari cengkaman Ma. last2 Hannah kalah dan terpaksa redha lama kelamaan tertido sebab kasar2 Ma pun  Ma ulit dia sampai tertido.


gambar bawah: balik dari rumah Tok Long kami dinner dulu dan bagi Hannah makan ubat. kami gurau-gurau dulu dengan dia nak kasi dia penat dan senang tido. pukul 12.25am baru dia tertido sambil en hasben pun tido sama. berjaya juga en hasben tidokan dia.


badan still panas. suhu tak tahu berapa sebab aku takde termometer (bacaan suhu) kalau salah tolong betulkan ek. tapi ok sikit dari malam kelmarin. nyaris-nyaris nak serah diri ke hospital. tapi pikir banyak kali aku try bagi ubat klinik jelah dulu. kalau teruk sangat tak ok jugak dgn ubat yang ada baru serah diri. lagipun aku berkursus pagi ni di Hotel MS Garden.


aku dan suami buat apa yang termampu untuk Hannah. bukan bermakna tak bawak g jumpa pakar kami tak sayangkan dia. bawa g jumpa doktor dah pun. tapi takdelah kat hospital pakar. yang mana mampu kami buat dulu. 


ni nak berkursus pun tak senang hati. kepala asyik ingat anak. en hasben pulak outstation hari ni. tapi dah pesan kat Mama kalau ada apa-apa yang terjadi silalah contact aku.


notakaki: tolong sama-sama doakan Hannah cepat sembuh. rindu keletah dia yang lincah tu.


 



No comments: