nak katakan tak nak tak boleh tapi ekspresi muka tu tak boleh tahan



Hannah 10 bulan

aku dan en hasben bawak Hannah g Giant. so saja jelah nyakat dia tanya nak itu nak ini. padahal bukan pandai pape lagi anak tu pasal keinginan barang-barang ni.

lalu kat bahagian makanan tin nak beli sardin.
Hannah nak sardin? aku tanya sambil buat reaksi tunjuk sardin.dia buat dono je.ok fine.

lalu kat bahagian sabun. Hannah nak ni tak.? sambil tunjuk sabun Daia dalam kotak besar tu. dia angkat2 tangan macam nak je sabun tu. sebenarnya kotak sabun tu yang colorful tu nampak macam best je. padahal yang di beli sabun Brezze. si bapak nak pakai sabun tu. aku suka Daia. pengguna setia Daia sejak tahun 2005.

last-last time lalu kat bahagian frozen.en hasben pulak yang tanya Hannah nak nugget tak? sambil tunjuk plastik nuggett. last-last dia buat macamni.

ok faham. 

kefahaman en hasben yang Hannah taknak nuggett tu. tapi berbeza kefahaman aku. aku faham yang Hannah taknak layan si daddy. kah kah kah....

sebab tu buat muka macam tu sambil berpaling lagi...ambik kau...





1 comment:

MOMMYLIN said...

10 bulan da leh bdiri mcm tu?? wah.. bgusnya... ")