cop mohor secara rasmi



assalamualaikum.

hiii semua.
sedang confuse dengan blog ni. bukan blog yang buat hal tapi aku yang buat hal. ok takpe kita lupakan hal ni. 

saat ini dengan hormatnya dan secara rasminya saya mengumumkan jeng jeng jeng.......


pooodacikkk....main-main pulak nihh...


ok ok sambung balik. aku mengumumkan bermula saat dan ketika ini blog aku akan guna watermark ini:




orang lain dah berkurun guna watermark bagi menjaga gambar-gambar hak milik dorang di ciplak atau di ambil tapi aku baru sekarang. takpelah sebab aku tak advance macam korang pandai-pandai IT belaka. aku ada try banyak kali nak buat watermark bergambar cantik-cantik tapi tak jugak menjadi. jadi kekdahnya buat yang tulisan jelah...tu je yang aku pandai dan jimat masa.


watermark ini adalah ehsan dari my sister Aleenavril. kalau dia tak baik hati nak buat maka watermark kat blog aku ni masih yang itu itu jelah. takde yang lain melainkan yang itu.


pape pun thanks ye yang....lain kali buatlah lagi ye...ni nak bodek dia buatkan header pulak...dah bertahun header yang itu-itu jugak. bukan korang je yang bosan aku tuan punya blog pun bosan....







No comments: