1 tahun 4 bulan :pengaruh FB rasanya...



sabtu & ahad lepas bersamaan 16 & 17 Mac 2013 aku tinggalkan Hannah dengan MIL. aku ikut aleen g KL mencari kampus UITM Shah Alam. dia PJJ kat situ. so 1st class ni aku temankan sebab kami tak tau jalan nak ke UITM tu. dua-dua tak tau jalan sebenarnya tapi takpe boleh cari. berteman tukan lebih baik dari sorang-sorang.

pagi Ahad aku dah gerak ke rumah MIL. wah seronok betul Hannah kena tinggal kali ni. sampai aku pun dia tak layan. yelah semua nak layan kerenah dia. suka sangat adik-adik ipar aku melayan gelagat si Hannah.

salah satu kerenah dia jom kita tengok.




auntie Emmie dia ambik gambar ni. aku tengok je dari pintu bilik. boleh dia buat duckface. ni pengaruh dari FB lah ni. yelah tiap-tiap malam tengok ibu dan daddy layan FB. last-last dia yang buat macamni.


alahai Hannah oh Hannah.