TUBUH LESU DAN TAK BERMAYA


hari-hari kena ada tenaga yang cukup untuk menguruskan diri, anak-anak, suami serta keluarga tercinta. lebih-lebih lagi kita sebagai wanita bekerjaya. mana nak uruskan rumahtangga lagi. anak-anak lagi. suami lagi.nak uruskan urusan kerja di pejabat lagi, lagi , lagi dan lagi lagi lagi...semua tu memerlukan kita mengeluarkan tenaga yang banyak. untuk mendapatkan tenaga-tenaga ini kita perlu memakan makanan yang cukup dan berkhasihat tinggi.

dah mengamalkan pemakanan yang sihat dan berkhasihat tapi masih rasa lesu dan tak bermaya. tak minum minuman kafein. tak makan makanan ringan dan segera. tapi masih rasa selalu mengantuk, lemah, sakit sendi dan urat dan sebagainya.

Shaklee ada jalan penyelesaiannya. InsyaAllah dengan pemakanan yang sihat, pengambilan suppliment yang teratur dan betul semua masalah di atas akan dapat di atasi. anda bukanlah sakit. tetapi anda cuma kekurangan nutrien dalam badan. 




supplimet yang di cadangkan adalah SET WELLNESS.

apa yang ada dalam SET WELLNESS ni?

ini adalah set asas yang perlu ada dalam setiap rumah.Set ini memberikan anda sekeluarga nutrien yang berkhasiat supaya anda kekal sihat dan bertenaga.

Antara kebaikan SET WELLNESS ini secara ringkas:

> membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh

> membantu anda merasa lebih bertenaga

> menguatkan sistem daya tahan penyakit

> membekalkan khasiat untuk kulit, kuku, rambut , tulang dan otot agar sentiasa sihat.

Harus diingat, produk-produk Shaklee ini bukanlah ubat.  Ia bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Ia hanyalah makanan tambahan untuk kesihatan.
When health is absent, wisdom cannot reveal itself, art cannot manifest, strength cannot fight, wealth becomes useless, and intelligence cannot be applied. ~ Herophilus

Jangan terlalu sayangkan duit untuk mendapatkan kesihatan yang baik. Tanpa tubuh badan yang sihat kita tak boleh bekerja untuk mencari duit.... betul tak?

Sekiranya ada yang berminat dengan produk-produk Shaklee boleh contact aku directly. cara-cara yang boleh di hubungi ada pada gambar di atas.







No comments: