dah tak mampu



pagi Jumaat yang hening ni kat ofis aku suram je. dah tak ramai yang bekerja. semua cuti awal sebab nak  rayalah apa lagi. aku pun pagi2 bangun macam malas nak bercasual macam g ofis.
 



dah tak mampu nak bergaya dah (macamlah sebelum ni aku bergaya sangat). selekeh lagi ada. nak2 sejak preggy ni. ermmm nak salahkan preggy aje. diri sendiri yang malas tak nak mengaku.



dah macam kerani stor je aku tengok pompuan dalam gambo ni. ni sebab mood raya dah terlebey.........




2 comments:

vagg-nini3posen.com said...

assalamualaikum. Cak! dah preggy rupanya. alololo gigih selak page belakang2 tgk entry first bgtau pregnant hehe. take care ye. moga bb and ibu sehat selalu

fifie @fif said...

wasalam,
thanks kak....sudi jugak jenguk blog burok ai ni.....