jangan jadikan ini sebagai kontroversi



sebab takde apa nak update
maka aku korek hidung khazanah lama-lama
seronok jugak tengok pic lama-lama ni
kenangan tu terasa indah
terasa ingin kembali ke masa lalu


time ni zaman anak dara lagi
masih tak tau aku akan kawin dengan sape *motif bagitau*
tapi memang selalu extra gediksss kalau kat kenduri kawin kawan-kawan
iyelah manalah tau kot-kot tersangkut
dengan mamat-mamat yang ada kat kenduri tu
tapi semuanya hampas.....
punah harapanku
semua yang ada tak menepati piawaian aku
dan aku juga tak menepati piawaian mereka....
jadi pasrah aje...










outccchhhhhh....
jelas kelihatan keluasan padang golf di situ...
paling tak suka ambik gambar possing macamni









last-last jumpa mamat ni
hensyemmmm tak dia
hensyem kan...kan kan
sedondon lagi
nampak sangat kami sehati dan sejiwa
hijau pulak tu
sama color dengan scallope kanopi kat belakang tu
kira sehati sejiwa dengan kanopi sekalilah.



kami pun saling sayang menyayangi
sayang macamne biarlah kami je yang tau
hahahaha nak story sangat tapi cover-cover
boleh blahhh lah kan...


cuma pesanan aku hanya satu


ini pesanannya


JANGAN JADIKAN INI SEBAGAI KONTROVERSI
 
kerana

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


*

*

*

*

*

*

*

jeng jeng jeng





kami jadi pengapit classmate kamilah
itu yang pakai hijau tu
sama pulak dengan pengantin
nasib kami ni cantik dan hensem jadi orang akan nampak kami jugak
kalau tak nampak hijau belaka



ini kat Perak
majlis menyambut menantu Isha & Zul
tarikh pun ada lagi kat situ
28 Feb 2009.


dengar cite hujung tahun ni pengapit lelaki tu pulak
yang bakal menamatkan zaman bujangnya
alhamdulillah syukur
harap aku pun di jemput.






No comments: