boleh dikatakan rindu nak mampus



entry ini nampak macam sedikit overrr....

tapi apalah aku kesah sebab over over pun dia bukan orang lain
orang paling dekat dengan aku
tiba-tiba rasa rindu nak mampusss  pulak kat dia
dulu takdelah nak rindu-rindu macamni
sebab dia selalu ada depan mata




dalam pantang  pun boleh rindu tau
walaupun tak boleh buat apa-apa
tapi orang dalam pantang pun perlukan belaian dan sentuhan dari orang tersayang
ye tak




dia sekarang ni outstation kat perlis
dah 7 hari kat sana
lagi 4 hari InsyaAllah dia akan kembali






tiap-tiap hari aku dan HE membilang hari
menanti kepulangan dia
cepatlah masa berlalu



p/s: Miss u so much sayang (hahaha tetiba tersayang pulak)....HE pun tak sabar tunggu abah dia balik....abah dia takde maknanya takdelah orang nak dukung dia lama-lama.







lambat betul masa tu berlalu

2 comments:

aLeen aVriL said...

sabarlah....

HE pon sabar jugak nnt makde balik bawak hadiah kasik HE ok....

cepat2 beso nnt bole pg skolah sama2 dgn anak makde...

haippp....

fifie @fif said...

nnt dia 2 org ni jadi mcm kakak n aishahlah...melekat sokmo...tempat perjumpaan mesti kat rumah ma....so cepat2 awk cari keje cni....koi ni xpuas nak main dgn arissa...jumpa kejap sokmo.