geng suka shopping




semua perempuan memang takleh tinggal perangai ni. miskin ke kaya ke sama je....cuma kalau jenis tak berduit macam aku ni window shopping je pun ok. kalau ada yang berkenan pandai-pandailah mengatip kat sebelah telinga en hasben tetiap malam supaya berikan duit belanja lebih....






bila dah berduit lebih macamnilah jadinya. yang pasti anak mesti angkut sekali. itulah handbag paling mahal aku ada.









3 comments:

aLeen aVriL said...

ko ni kan...gambar blur pon boleh jugak nak tempek sini....


tak cool lah..

fifie @fif said...

blur tak blurlah janji ada bukti geng...eh silap kita tak geng kan???

mrs kayrul said...

handbag tak boleh dijual beli tue...