ke Taman Bandar dengan tak mandi



kuang ajorrr betul en hasben aku sekarang ni....nak g memana bukan kira waktu main redah sesuka hati dia jeeeee.................geram tauuuuuuuuuuuu.


kemaruk nak ambik gambo serangga-serangga yang macam orang ambik gambar secara profesional tu  en hasben usung aku dengan Hannah pepagi tu dengan tak mandi ke Taman Bandar Indera Mahkota.


puas dah aku bebel mintak tunggu aku mandi dulu tapi dia bantah 100% bebelan aku.


yang boleh buat aku ikut jugak tu adalah kerana:-


dia cakap: ' awak tu kalau tak mandi pun cantik jugak. lagipun bukan orang tau pun kita tak mandi'.


ayat ikhlas ke tidak aku tak taulah. tapi kalau dia tak cakap pun aku memang sokmo perasan aku ni cantik...biarlah hodoh 1000kali di mata orang lain pun aku tak kisah. janji cantik di mata laki aku.



jom tengok muka cantik,hensem dan comel kami sekeluarga yang tak mandi pagi.





budak ni orang tak kesah tak mandi pun sebab belum pandai nak mandi sendiri




tunggu en hasben ambik gambar serangga yang di kehendaki dengan penuh kesabaran




 anak dan mak duadua dah kebosanan



ketiak mak dah berpeluh



jam duabelastengahari baru en hasben ajak balik. kalau tak ajak balik lagi memang aku berniat nak mandi je dengan air tasik tu....tak tahan uooolssss......



p/s: kalau aku tak kabor kat blog ni memang orang takkan tau kami ni tak mandi lagi....muka kami ok je macam orang lain yang mandi. suci bersih gitewwwkannnn..............








2 comments:

celebration of love said...

Orang tak tahu pun tak mandi... Yang penting gg gosok... Hihi...

fifie @fif said...

gg surelah gosok...cuma badan je tak bermandi...