menu terpengaruh


kejadian adalah kelmarin.

5/10/2011.

officemate bawak bekal dari rumah. maka disebabkan aku dalam keadaan buyung maka aku di beri 'kehormatan tertinggi' untuk makan bekal sape-sape yang aku rasa nak makan. (memang perangai sekarang tak berapa senonoh).makan sekadar makan je bukan bedal semua sekali tanpa ingat orang belakang.

air tangan kak zila memang menyengat. ikan kembung masak berlada. memang masakan biasa tapi dia buat pedas sgt-sgt sampai aku rasa nak lagi nak lagi dan lagi.....kena dengan selera anak tekak....

duduk depan pc sambil visit blog-blog yang biasa aku terjah. terterjah blog peej. meleleh air liur tengok laici dia. dahlah tengah panas time tu.....laici tin campur ais tanpa tanpa tambah air.......terasa mcm puasa pulak....

di sebabkan kedua-dua hal tu maka sepanjang hari asyik terbayang ikan kembung berlada dan air laici bersama ais.

balik saja kerja teruslah singsing lengan ke dapur. ikan kembung pun memang dah ada. menjadi santapan malam tu adalah menu terpengaruh. 




                                                                         
  laici ais





get ready to eat


apa aku buat ni memang hampir sama rasanya macam yang aku makan pagi tu. harap maaf tepat hidang adalah tak menarik. makan depan tv sambil tengok drama soffiya.......biasalah hantu drama...kenapa nasi hanya 1 je??? owh sebab en hasben memang takde kat rumah time tu....dia kerja malam...so aku sorang je....




No comments: