tunggakkan raya 2011



nak jadi manusia yang adil ni memang payah...memerlukan keinginan, kesungguhan dan keikhlasan. aku pun nak jadi salah seorang yang adil dan saksama dalam hidup. tapi bukan senang nak puaskan hati orang. hati sendiri pun tak pernah rasa puas.

tak adil dan tak acilah kalau aku story kisah raya aku di sebelah en hasben je....kecik hati family aku pulak nanti. padahal dorang tak baca langsung blog aku ni. memang tak heran pun. tapi nak cite jugak.

raya kedua harus di rumah mak aku. tapi tak best macam raya pertama. aku dan en hasben dah ketinggalan sesi bermaafan di pagi raya pertama bersama Opah (ketua keluarga besar kami). takpelah kita bikin lain tahun. jadi bermaafan tidak formal saja aku pagi tu....

lepas makan adalah sesi menziarah. sebelum menziarah dah terjahan ke rumah sanak saudara haruslah menggedik dulu ramai-ramai. kenangan ni.



ada 2 wajah yang berseri-seri dalam gambar di atas. almaklumlah kata orang darah tengah manis.cer teka cer teka yang mana??? tapi wajah aku berseri jugak....macam gadis yang belum di pinang orang...(gulllppppp) slim lagi time ni kan??? tapi yang sorang tu memang selalu takde dalam gambar..mane dia pergi ek?
 


jangan dipersoalkan ini adik siapa dan suami siapa???? aku tiada jawapan....orang sibuk beraya korang berdrama pulak kat taman depan rumah sepupu mak aku.






1 comment:

Aleen Afifi said...

apesal sy xde dlm gmbr nih...ohhh sedih..

nantikan raya thn depan...akn ada 2 org lg yg jarang2 akn ada dlm potrait keluarga raya...

sbb dua2 pon kawen dgn org jauh,....

muka I la plak menenpel kat gmbr tuh nanti..nantikan kemunculannya...