sila sediakan tisu ok....



tak tau nak gambarkan perasaan aku macamana lepas tengok video ni. 2 jam aku menangis sebab teringat wajah ibu ni.wajah dia pun dah menceritakan 1001 cerita mengenai anak kesayangannya. terfikir mampukah aku menjadi ibu setabah ibu ini.







semoga video ini dapat menjadikan kita lebih bersyukur dengan apa yang kita ada dan  lebih menghargai setiap apa yang kita miliki.




7 comments:

aLeen aVriL said...

nih yg pasal ibu muda dpt ank blind tuh kan..

koi dah seround dah menangis kat umah hari sabtu ari tuh..

tp dia syg je ank dia....

somemore Christian grow up healthier and happiness..

fifie @fif said...

ha ah...baca komen pun koi boleh mengalirkan air mata....Ya Allah sebak benar koi rasa

celebration of love said...

xtahan... meleleh mutiara dr mata ni... she too strong...

Dulu Gadis, Kini Mama said...

Kuatnya hati ibu ni.. Ngalir air mata huhu

fifie @fif said...

tulah pasal...4 kali dah tengok tapi ttp jugak sebak...dia sungguh kuat utk harungi semua ni.

kayrul-shah said...

laju jer air mata nie mengalir..tabahnya mak dia dapat anak macam cristian nie....bangga dengan mak cristian..

fifie @fif said...

tak tau nak gambarkan kalau diri ni berada di tempat mak cristian.