weng weng weng 10 bulan



sabtu lepas bersamaan 22 September 2012 genaplah Hannah 10 bulan.

selamat ulang bulan yang ke 10 bulan sayang.

lokasi: taman gelora

waktu: pagi tak pagi sangat








apa yang weng weng....weng weng lah sebab aku lupa hari tu adalah Hannah dah 10 bulan. kejap je besar budak ni. mulalah rasa nak tambah anak....gatallll benorkan....ish taknak lagilah....nak bagi Hannah manja lebih-lebih dulu nanti baru bagi dia adik. bila dah ada adik tak bolehlah nak manja lebih lebih ye nakkkk.....


apa-apa pun ibu dan daddy doakan Hannah membesar dengan sihat dan sempurna. menjadi anak yang solehah. setiap saat Hannah dalam kepala ibu dan daddy.


sayang Hannah ketat-ketat.


meh sini nak cium laju-laju.....




 



2 comments:

Allene said...

hannah comelll...

fifie @fif said...

10Q auntie.harap comel sampai ke besar.