demo buat gapo



maaf ye lama tak update. bukan busy sangat pun tapi masa tu aku tak berapa nak pandai manage sangat. kerja berlambak-lambak sampai aku naik stress. kalau aku cakap aku stress maknanya benarlah aku stress. bukan main create sesedap rasa je.


ok lauk malam tadi. dari ofis lagi rasa nak masak singgang sotong. senang, dan ringkas. Hannah pun makan. diakan nak makan apa yang mak bapak dia makan. jadi inilah 1st time dia rasa singgang sotong. melonjak keriangan dia makan. habis licin nasi sesenduk.




ini jelah lauk malam tadi. singgang sotong, kangkung grg belacan dan ikan goreng. takde apa yang hebat pun.


takde motif ok nak tunjuk lauk santapan kami sekeluarga malam tadi.



notakaki: saya baru je menangis ni. pasal Adik Adam lagi. dengar nama pun dah boleh buat air mata mengalir laju.





No comments: