ANTARA 'TEMAN LELAKI' YG DI RINDUI...

Haa berani x statement yang aku kuarkan ni...ni baru sikit teman2 lelaki yang aku ade...hehehe bukan teman lelaki yg special mecial tu...ni yg selalu ada time aku susah senang dulu,kini n maybe selamenyo...bodek ni....

saje nak bg dorg glamour sikit kan...so aku nak publishla sikit muke2 dorg ni...bukan dalam paper pun tapi di blog aku yg xseberapa ni....

malaslah nak cite panjang...korg tgk jelah...MUKA SAPE YG ADO...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*sebenarnya banyak lagi 'teman2 lelaki' yg aku nak masukkan gambar dorg...tapi xjpa...xpelah next time lah...tupun kalau aku jumpa...

2 comments:

Abuya Katang said...

koi antara yang tidak dirindui...huhuhu

fifie @fif said...

kalau dah bpunya xguna di rindui....hehehe