aku kena terima kenyataan bahawa en hasben dah tinggalkan aku



dah itu keputusan yang en hasben buat
aku kenalah terima
walau macam-macam alasan kukuh yang aku dah bagi
especially bab anak kami Hannah


aku kena kuatlah terima keputusannya
apa-apa hal pun dia tetap


nak tinggalkan aku...



nak tinggalkan aku




nak tinggalkan aku



giler ko tak sedih
sedihlah jugak
tapi takdelah nak tunjuk kat sape-sape
yang aku sedih

sendiri-sendiri tau sudah



Hannah je yang dia sayang pasal tulah Hannah je yang dia kiss






en hasben tinggalkan aku sebab kerja
outstation to Langkawi
ada game kat sana
bawak budaklah apa lagi

dah nak dekat Sukma
makin banyaklah en hasben outstation
aku jugaklah yang tak boleh ikut
aku pun kerja

InsyaAllah Isnin ni dia balik
harap-harap selamat pergi dan selamat balik



harapan yang terakhir
dia balik adalah buah tangan dari sana
untuk aku dan Hannah









2 comments:

aLeen aVriL said...

title bikin kontrovesi la kau nih..

fifie @fif said...

owh kontroversi org biasa bukan retis pun....takde sape heran