aliooooo




chomelllll gilerrrrrrrrrrrrrrrr je aku tengok anak aku ni.....
gilerrrrrrrrrr ko seorang mak tu nak kata anak dia tak chomelllllllll.................
walaupun anak dia tak chomelllll di mata orang lain
tapi di mata dia tetap nampak chomellllllllllllllllll sangattttttttttt...................



22022012
chooomel jugak tarikh ni kan kan kan kan................



ni monthly check up Hannah untuk 3 bulan

dia dah pandai main air liur

buat-buat buih

pastu sembur-sembur

pastu gelak-gelak

ingat comel sangatlah tu buat cenggitu........





macam tau jekan aku nak snap muka dia

nampak macam bijak sangat.................

macam sapelah ni.....

macam ibu dialah kot.....

ahaks ahaks ahaks perasan ...............

tengok tu menjejey jejey aliooooo die..............




muka get ready nak kena cucuk....

sakit ke tak kena cucuk nanti

kalau sakit aku mesti nangis

tapi rasanya tak sakit kot....

tapi kalau aku tido maybe tak kena cucuk

so nanti kita tengok budak ni nangis ke tido

ke tak nangis.....

sebab yang lepas-lepas dia stayD je.....

ek ek ek macam tu adalah......

tunggu next entri yeeeeeaaaahhhhhhhhhhhhhh.....


p/s: keyyyyboard akuuuuu rosssaaakkkk keee niiiii.................ngekkkkk..................












No comments: