macam bukan farewell je



selasa lepas vani budak praktikal dr UUM adalah last day kat ofis aku ni . 6 bulan dia praktikal kat ofiz aku. so seme buat-buat sedihlah kot sbb dia dah last day mmg sedih pun. ktorg mmg dah plan dr awal nak buat farewell utk dia. last-last hari selasa tu menerima perkabaran yang tak berapa best bg seluruh warga ofis aku bahawasanya keesokan hari (rabu) ada meeting kat KL. walaupun yang attend meeting tu just my boss tapi kecelaruan dan kekelamkabutan melanda seluruh department yang ada. sebab tetiba KL request macam2 report. mana nak buat seme sekali report dan nak kena ada dalam meeting keesokkan harinya.

last pukul 3.30 baru rasa free sikit dan kitaorg ajak dia makan kat pizza je. xbest tau sbb xramai join. just 4 orang je. mmg xmacam farewell langsung.tapi papepun kami tetap nak habiskan hari terakhir tu bersama vani . just makan-makan dan sembang-sembang macam-macam cerita. lami just makan kat pizza je. al-maklumlah kesuntukkan masa dan kami semua mmg banyak keje sgt hari tu.

dah makan2 kami balik.tapi yang aku geram time dah balik baru aku tergedik-gedik nak bergambar.biasalah aku kan pemalu....pemalukah aku????

muka masing-masing pun dah berminyak sakan. tapi kalau di perhatikan betul-betul ada gak ciri-ciri pemalu aku dalam gambar ni. tapi kalau korg tanya pada orgnya hanya korg yg boleh menilai.....



No comments: