memek muka xboleh tahan

orang kalau g wedding sape2 mesti nak cantik mesti nak make up over2 lebih dari biasa.tapi aku kali ni simple je serabai pun ade aku rasa.sbb last minute aku prepare nak g wedding ni.bukan plan xnak g tapi aku igtkan dia dah belikan baju utk aku ko budget ko tu special person ke dalam hidup dia so aku pun wat dono jelah pasal baju ni.last2 dia pesan kena pakai baju merah or hitam.ambik ko aku mana ade baju cantik2 warna mcmni...baju aku semuanya kusam2 belaka.baju2 sopan mcm baju kurung ni dah lame xbuat....


last2 aku pakai color hijau...lantak janji berbaju....yang aku xleh blah ni manusia mana ambik pic2 aku time mcmni....xdapat dikenalpsati....time ni muka aku mmg mcm ngek je aku rasa....tapi ttp cantik dan manis....kan kan kan...baik korg iyakan apa aku tya ni.....kalau tak aku sumpah korg jadi kambing.....nak ke????boleh buat korban.......tau pun takut.....


entri dah ke laut....korg layan jelah muka2 aku yg agak chumel ni....hehehe....


ade banyak lagi tapi xnaklah tepek kat sini banyak.....nanti hilang seri....motif!!!!@#$%^&*().aku tengah mereng sekarang.oklah daaaa......

3 comments:

Unknown said...

hahaha.... muke mcm nk blik cepat je.....

Aleen Afifi said...

kualiti gmbar santet kan..

mesti org yg amik tuh pkai SLR...

huhuhuh

fifie @fif said...

xleh nak harap camera je orgnya pun santet jugak....